Een minimum aantal deelnemers is er niet, voor feesten met bediening gelden onze prijzen vanaf 50 personen. Voor kleinere gezelschappen wordt een instelkost gerekend. Van 30 tot 50 personen: € 200,00 (€ 224,00 incl. BTW) Van 20 tot 30 personen: € 300,00 (€ 336,00 incl. BTW) Van 10 tot 20 personen: € 400,00 (€ 448,00 incl. BTW) Indien u geen bediening wenst, wordt ook geen instelkost aangerekend.
Voor feesten met bediening zijn transportkosten inbegrepen indien het feestadres niet verder dan 50 km van Party Services ligt. Voor verdere bestemming geldt een eenmalige transportkost van € 3,00 (€ 3,63 incl. BTW) per kilometer, dus als we nadien nog achtergebleven materiaal moeten komen ophalen is dit inbegrepen. De gerekende afstand is de afstand van Party Services in Mortsel tot het feestadres. Bv. een feest in Gent, 75 km van Mortsel, hiervoor geldt een transportkost van € 225 (excl. BTW) Bestellingen uit onze webwinkel leveren we gratis vanaf € 250 in een aantal gemeenten. Meer info over leveren en afhalen vindt u in de webwinkel.
Ook al weet u nog niet exact met hoeveel personen u bent is het raadzaam de datum vast te leggen zodra u beslist hebt om met ons samen te werken. Omdat we elk feest tot in de puntjes willen verzorgen, kunnen wij ook niet onbeperkt blijven aannemen. Graag weten wij een week op voorhand hoeveel deelnemers er zullen zijn, latere kleine wijzigingen (+/- 5%) worden tot 48 uur voor uw feest nog aangepast.
Ja, de vermelde prijzen op onze website zijn standaardprijzen van 50 tot 200 personen. Onze vaste kortingen zijn: 5% korting vanaf 200 personen 10% korting vanaf 300 personen Voor recepties en barbecues geldt ook nog: 15% korting vanaf 500 personen
Eigenlijk niets, op een verlaten braakliggend stuk grond kunnen wij ieder feest tot in de fijnste details verzorgen. Een compleet ingerichte tent en een mobiele keuken helpen ons al een aardig stuk op weg. De eventuele installatie van een keuken is trouwens steeds in onze prijzen inbegrepen. Voor sommige grotere evenementen dient een stroomgenerator geplaatst te worden, deze is niet inbegrepen. Wel vragen we parkeerplaats voor 1 à 2 vrachtwagens (afhankelijk van de grootte van het feest) zo dicht mogelijk bij het gebeuren.
Kinderen onder de 6 jaar eten gratis mee, tussen 6 en 12 jaar rekenen we ze half en vanaf 12 jaar tellen we ze als een volwassene. Indien het om een buffet gaat, stellen wij voor dat de kinderen er gewoon mee van eten, er liggen beslist dingen op die zij lekker vinden U kan eventueel een aantal zaken extra voorzien. Indien het om een diner gaat kunnen ze hetzelfde mee eten, of we kunnen een kindermenu voorzien.
Natuurlijk, we geven u slechts een enkele voorbeelden, alle gerechten uit onze buffetten zijn anders te combineren. U kan ook zelf gerechten voorstellen die niet op onze kaart vermeld staan. Bij het samenstellen van onze buffetten is er wel op gelet dat er voldoende evenwicht is tussen vis en vlees, dat de verschillende bereidingswijzen aan bod komen (pocheren, bakken, roken,…), en dat kleurencombinaties mooi uitkomen.
Voor kleine diners en recepties tot ca. 50 personen kan je terecht in onze degustatieruimte. Vraag gerust meer info, of kom eens kijken! Daarnaast kunnen we terecht in een aantal zalen in het Antwerpse die vrij zijn van traiteur.
Als u de dranken volledig zelf verzorgt, dus het aankopen, eventueel koelen, serveren, het zorgen voor de glazen ed. wordt hiervoor door ons niets aangerekend. Indien de door u geleverde dranken door ons geserveerd dienen te worden, en door ons de glazen voorzien moeten worden, rekenen we hiervoor € 7,00 (€ 7,84 incl. BTW) per persoon voor de eerste 2 uren, nadien € 2,00 (€ 2,24 incl. BTW) per persoon per uur. Indien u de dranken levert en serveert, kan u van ons de glazen huren aan € 0,25 (€ 0,28 incl. BTW) per stuk.
Dat kan, standaard is wit linnen voorzien, indien u gekleurd linnen wenst kan dit mits een supplement van € 1,85 (€ 2,24 incl. BTW) per persoon.
Voor de decoratie werken we samen met enkele onderaannemers, dat kan gaan van een planten-, bloemen- of ballondecoratie, tot een wandbekleding (drappage) of een volledige themadecoratie. Lounge meubilair, LED-togen, alles is mogelijk. Graag maken we een offerte op maat hiervoor.
Dat kan, zowel voor een sfeervol achtergrondmuziekje, een installatie voor een speech als voor een heus avondfeest hebben we de nodige contacten. Het uitlichten tafels en buffetten geeft ook een extra dimensie aan uw event, ook daarvoor kunnen wij de nodige experten aanbevelen.
Aan het weer kunnen we hier natuurlijk niet veel veranderen. Zelf zijn wij altijd wel op een bui voorzien, en zorgen we ervoor dat we onder een tentje kunnen bakken. Tenten kunnen een oplossing bieden voor uw gasten, maar zijn niet goedkoop. voor kleine gezelschappen kan u overwegen om goedkope partytentjes te huren of te kopen, tegenwoordig bestaan die in afmetingen van 4 op 8 meter en zelfs groter, maar te veel wind mag er ook niet zijn… Stevige kadertenten zijn te huur bij onze onderaannemers.
Standaard gebruiken we vaasjes met 2 roosjes en gipskruid. Deze gebruiken we zowel voor op de hoge receptietafels als op lange of ronde tafels om aan te zitten. Als het ietsje meer mag zijn maken we u graag een voorstel voor uitgebreidere bloemen- of plantendecoratie.
Bel ons of vul het contactformulier in en wij contacteren u zo snel mogelijk.